maanantai 20. huhtikuuta 2015

Bongatkaa harvinainen otus!





Mimin sekä Jinnien profiilit ovat nyt uudistuneet!
 

Hehehellou ^^)/

Terve taas kaikille. Minulla on teille iloisia uutisia. Saatte nyt hetken arvata, että mistä nyt on oikein kyse.. 

Japanin matka varmistui juuri :3 Pääsemme siis ehkä Japaniin ensivuoden pääsiäisenä, olen jo nyt innoissani x3 Olen jo hieman harkinnut matkalla tehtäviä ostoksia asioita. Pitää nähdä Fuji, maistaa japanilaista ruokaa yms..

Nyt kerron teitä ehkä enemmän kiinnostavamman asian. Nimittäin olen tulossa Desuconiin kaverini kanssa. Hänellä ei siis ole nukkeja, mutta tarvitsin halusin jonkun mukaan ^^'
Tuntomerkkejä minusta ei vielä ole, mutta todennäköisesti minulla on joku tai jotkin pallopäistä mukana ja saatan cossata jotakuta ._. En vain vielä tiedä.

Kerron sitten lähempänä tapahtumaa tuntomerkkejä ja muuta tietoa, jos se on tarpeen. Jos jokin tästä selityksestä jäi epäselväksi laittakaa kommenttia :3

 








 


 


 


 


 

2 kommenttia :