keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Helou Kittien hyökkäys!!




Terve taas :3!

Aika omituista, että postaan jo nyt. Se ei nimittäin ole minulle laisinkaan normaalia.

Yritän piakkoin tehdä sen suunnittelemani kyselyn. En osaa vielä sanoa, milloin se sitten loppuu/päättyy. Eli siis, aion tehdä kyselyn mihin saatte vastata, että mitä te haluaisitte minun tänne blogiin laittavan. Shoottia, jotain erikoista yms..

Olin muuan kaverini luona ja kuvasimme siellä katastrofaalisen kuvatarinan.
Hänen blogiinsa pääset tästä 


Kuvatarina


 Jinnie ja Mimi ovat Rosan ja Aprilin luona kylässä..




 Rosa: *katsoo Aprilin ja Mimin leikkejä*




 Rosa: Hei, Jinnie. Mitä lehteä sinä luet?




Jinnie: Yhtä tallaista Japani-matkalehteä vain.





 April: Minulla on koiranpentu.

Mimi: Jääkarhu tulee!




 Mimi: Karhut ja koirat ovat tylsiä..

April: .. joten otetaan kissoja!





 Mimi: Otetaan Hello Kittyjen taistelu.

April: Joo!




 April: Minun omani on voimakkaampi.





 Mimi: Minun omallani on siivet.



 April ja Mimi: Taistelkaa!




 April ja Mimi: Olipa hauskaa..






Jinnie ja Rosa: *facepalm*









Ja sitten vielä loppuun pilailukuvia, xD





 Jinnie yllätettiin




 Mimi pikku terroristi >:3





 Mimi löysi tämännäköisen otuksen.




 April yrittää pelästyttää Jinnietä parhaansa mukaan.





 Mimi piilottamassa tavaroita..




 Hello Kittyt





 Taistelu-kuva




 Kissojen jälkikeskustelu




 Pipo puki Rosaa hyvin




 Mimi the Bunny Princess v. 2.0




 Rosa on oikea eräjorma



  
Jinnie nukkumassa



Kiitos ja näkemiin!! :3 


 


2 kommenttia :